View Single Post
Rinkebysvorska‘n
WouwseP's Avatar
Trådstarter
398
Jeg snakker ikke nederlandsk flytende nei, kan bare en del dagligdagse ord og utrykk! Greier sjelden å henge med når dem snakker med hverandre. Tror jeg heller vil ta tysk, da jeg ikke ser for meg at jeg vil bo i NL igjen, hvertfall ikke A'dam. Jeg synes også det er vanskelig å uttale "g"-lydene på nederlansk, på tysk er ikke det et like stort problem.

Har ikke fått fulgt opp tråden min pga kaos med PCR-svindel, karantenehotell-svindel, holde kontakt med 3 damer i 3 forskjellige land + at jeg måtte ha en pause fra forumet etter det greiene. Aldri vært så deilig å være I Norge, shit....

Angående Rotterdam så var det mest på faen at jeg dro, og for å kødde med faren min.

Jeg kjenner masse marrokanere i Utrecht, de sier også at Rotterdam er et shithole lol. De drar ikke dit hvis de ikke absolutt og det skjønner jeg godt!

Når jeg ser tilbake på det så var det ganske ubehagelig nede i sentrum der, spesielt en natt (utenom den andre altså...)

Har vært rundt om kring i (Amsterdam) Bijlmer, Osdorp, Nieuw-West, De Kolenkit. Ingen av de stedene der var sketchy, eneste stedet jeg føler man må passe veldig på i Amsterdam er I centrum og RLD. Lombok - som er araber området i Utrecht synes jeg er chill.

Er mulig jeg lager en tråd ang horer, Nederland/Thailand, moral rundt det og alt det der. Har personlig ikke kjøpt sex siden jeg var 19-20, lever greit med meg selv men synes det er ganske nasty egentlig. Ikke misforstå, jeg dømmer dem ikke men vil ikke være med på det igjen personlig. Den gangen synes jeg det var helt ok, ikke noe mer enn det.

Faen, ble mye. Har flere tråder å gå gjennom men det må jeg ta litt senere peace

Angående det med service og språk... Det kommer an på
Da jeg var i Thailand f.eks så lærte jeg meg hvertfall tallene, så jeg kunne spørre om priser og prute osv... I Portugal ville jeg lære språket 100% fordi jeg har venner der og skal til Brasil når det er bedre der, + de er varierende i engelsk.

I Nederland er ikke det nødvendig på samme måte, de liker å snakke engelsk og er gode i det.

I Amsterdam er min erfaring at man får dårlig service uansett om du prøver å snakke nederlandsk. Vet ikke hva det er med folka i den byen. Utrecht, Amersfoort og t.o.m. Rotterdam var bedre på det der
Sist endret av WouwseP; 22. juli 2021 kl. 08:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.