View Single Post
Sitat av Makkamann1 Vis innlegg
Kult at du har vært nede i sør. Tenker å dra dit neste gang! Synd at det er weedpass der Kan hamstre inn på forhånd selfvølgelig.

Jeg prøvde også å sykle fra Rotterdam til Delft, men bomma litt på veien tror jeg. Var hvertfall ikke noe fine sykkelveier der jeg endte opp, bare biler som kjørte så da snudde jeg. Det var etter jeg mista tlf, så hadde ikke google maps eller noe. Endte med at jeg tok toget dagen etter, og dagen deretter tok jeg metroen til Den Haag

Noen som har vært i Arnhem eller Groningen?
Vis hele sitatet...
Var i Arnhem og. Var vel der jeg så Roger Waters live. På Gelredome, uten at jeg kjenner nederlandske fotballstadioner for godt Vet hvor Stamford Bridge i London er, og hvor "drømmenes teater" er i Manchester, men ellers lite kjent i sentral-europa.

Maastricht, Arnhem, og Amsterdam. Det er de tre plassene jeg husker vi var på. Skal sies at vi var studenter ute på tur, og at vi var opptatt av vårt fag (musikk). Var ikke rom for utskeielser, annet enn all sterkølen som ble servert overalt Var vel i Arnhem vi ble utsatt for å spille inn tre "perfekte" sanger, på tre timer med tekst, for så å spille live foran et publikum på "alternativ" restaurant i Arnhem.
Men fra turen, er det Maastricht jeg husker best.