View Single Post
Enig med mange her. For min del handler det ikke så mye om at forumet påvirker meg til å ha mer usunne rusvaner, faktisk tvert imot - etter å ha vanket her ei stund og sett på hva uvettig rusbruk gjør med enkelte, så har jeg begynt å behandle rusmidler med mye mer respekt og ærlig talt har jeg mye mindre lyst til å ruse meg nå. Alkohol, opioider, benzo og amfetamin ser jeg på som dynamitt for eksempel, men litt nitroglyserin kan også være bra for hjertet en sjelden gang

Det som har en viss negativ innvirkning på meg er en slags følelse av å dykke i avløpsvann når jeg besøker forumet enkelte dager. Det er så mye negativt her - psykiske lidelser, avhengighet, voldtekter, pedofili, politiets shenanigans, problem ditt - problem datt, generell dumskap osv. Veldig mye lærerikt også da!

Vet ikke hvorfor jeg har blitt så "avhengig" av å henge her egentlig - det å sjekke freakforum har blitt til en tics. Sannsynligvis fordi det er mange smarte og erfarne mennesker her og jeg føler meg nærmere dere enn streitinger der ute. Uansett tror jeg at det er lurt å begrense hvor mye freakforum jeg "inntar" daglig.
Sist endret av Stray Wanderer; 24. februar 2021 kl. 21:45.