View Single Post
Sitat av Hash cat Vis innlegg
Greia er: Jeg er vel ikke akk «gangster», men jeg kjenner folk personlig som er. Jeg vil si at jeg kjenner miljøet, jeg er ikke dypt i det.

Alle folka i miljøet ser ut som de kommer direkte fra Harlem eller hooden. Er derfor jeg lå til det med klær i førsteposten. Alle rundt meg kler seg som uk drill folka, så jeg føler at jeg må også. Det resulterer i at jeg ser mye mer kriminell ut en jeg egt er.

Det med musikk er egt ikke så biggie. Jeg hører på mye gangster rap, men kjenner jo flere «normale folk» som også hører på det.

Noe som skremmer meg er hvor ofte folk prøver å beefe med meg. Er det fordi jeg ser ut som en type som slåss? (Har aldri banka noen)
Vis hele sitatet...
Bytt vennekrets før det er for sent. Jeg vil deg alt vel, 100%. Snu mens du fortsatt kan. Jeg sitter her i dag, er snart 30 år og kjenner meg alt for godt igjen i det du forteller.

Beklager språkbruken men de folka du prater om hadde jeg tørka meg i ræva med. De leker sikkert tøffe når de er i en gjeng, men egentlig er de ikke verdt en shit.

Dette er ikke noe jeg skriver for å hevde meg, eller leke gangster, det er p.g.a. jeg vet om folk som har gjort dumme valg og som er døde den dag i dag. Det er ikke verdt det.
Sist endret av WouwseP; 13. juli 2020 kl. 03:08. Grunn: Skriveleif