View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Blir så glad og folkekjær om jeg drikker alkohol. Helt merkelig. Aldri sur eller bitter. Bare veldig glad. Får lyst å synge høyt, danse og prate med alle sammen. Folk sier jeg blir full av energi og ikke bare full og at det er morsomt å være rundt meg. Pepper gjør meg også glad, og gir også en helt fantastisk tro på meg selv og egne evner. Kan prate med hvem som helst om hva som helst og tankene blir lynkjappe, husker ting, formler, kongerekker, og tull jeg ellers aldri klarer å gjengi riktig. Ingen damer er for fin eller for skummel å ta kontakt med og får jeg en kald skulder så er det helt ok, og jeg går bare lykkelig videre og forsøker å starte en samtale med en annen dame. Tar det bare 1-2 ganger per år fordi det er så innmari bra og det gjør meg så skikkelig på alle måter. Liksom at jeg blir en forbedret versjon av meg selv. Aldri tatt det flere dager på rad og venter minst 6 måneder mellom hver gang. Det er så bra at det er verdt å vente på, noe å glede seg til. En liten hemmelighet som nesten ingen vet om. Og jeg trenger så liten mengde at jeg ikke blir overtent og slitsom. Blir bare glad, sosial og flink. Tar litt alkohol også sammen med pepper men tar det langsomt og drikker bare for å kose meg, fordi pepper gir meg alt jeg trenger den kvelden og vil ikke at alkoholen skal ødelegge opplevelsen.
Vis hele sitatet...
Jeg hadde samme erfaring som deg. Livet var fint og flott, sosialisering var lett som en plett og jeg var skarp som en knivegg. Hukommelse og fokus var på topp og humøret likeså. Ingen som noen gang stilte spørsmål med formen min, eller antok jeg var ruset. Problemet for meg var null søvn første natten, store pupiller og kraftige nedturer dagen etterpå. Har sluttet helt med alt av rusmidler nå da jeg ikke greide selvkontroll på noe som helst etter en stor depressiv periode. Men savner den euforien og sosiale gleden speed ga på fest. Er ikke alle som blir slik TS beskriver, men anbefaler heller INGEN speed da det går galt for de fleste får jeg inntrykk av. Misbrukte det i den depressive perioden og endte veldig dårlig, så det er mange farer også selvfølgelig.