View Single Post
420 all the time
Hash cat's Avatar
Trådstarter
183
Sitat av Makkamann1 Vis innlegg
Se litt på den her så skjønner du hvor tåpelig det er å være gangster I Norge:

https://youtu.be/cG0J7KaAwaE

Jeg er den siste som skal kritisere, for jeg har vært sånn type selv. Det er ofte destruktive miljøer som driver med rus, desverre. Spesielt i ungdomsmiljøer.

Mitt råd til deg vil være å prøve å distansere deg fra sånne folk som synes det er kult å være kriminell. Jeg dømmer ingen, men kriminalitet bør alltid være siste løsning, dersom ingenting annet fungerer. Hvis du vil drive med rus så er det greit nok, men styr unna idioter.

For å ta meg selv som et eksempel; Da jeg var 14 hang jeg bare med "outcasts" og var nesten aldri på skolen, det var hasj, alkohol og slåssing som var hobbyene våre. Da jeg var 16 hadde jeg begynt å deale for å finansiere eget forbruk. Noen år senere eskalerte alt, folk har blitt skutt, stæba, murstein i hodet, eller jumpa av 20 stykker. Venner av meg kjenner folk som har blitt drept. Det er ikke fett lenger når det kommer til det punktet

Ellers så er det ikke uvanlig at man føler at man ikke vet hvem man er når man er i tenårene. Ikke stress, finn ut hva du liker og ikke liker.
Vis hele sitatet...
Greia er: Jeg er vel ikke akk «gangster», men jeg kjenner folk personlig som er. Jeg vil si at jeg kjenner miljøet, jeg er ikke dypt i det.

Alle folka i miljøet ser ut som de kommer direkte fra Harlem eller hooden. Er derfor jeg lå til det med klær i førsteposten. Alle rundt meg kler seg som uk drill folka, så jeg føler at jeg må også. Det resulterer i at jeg ser mye mer kriminell ut en jeg egt er.

Det med musikk er egt ikke så biggie. Jeg hører på mye gangster rap, men kjenner jo flere «normale folk» som også hører på det.

Noe som skremmer meg er hvor ofte folk prøver å beefe med meg. Er det fordi jeg ser ut som en type som slåss? (Har aldri banka noen)