View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg lurer på noe tilsvarende.

Jeg er på natt to nå, uten pepper, men vært på dolcontin også to dager i strekk: ca fyllt på med 50 den første dagen, 50 til senere i går natt, endte med å kjøpe meg 2 stk 2 mg Xanor(de Norske U94), samt to... Danske Dolcontin 100 mg, var røde(!? Aldri vært borti før, såvidt større enn de vanlige røde og sto DU på de også, samme rød farge..), uansett, spiste 1mg Xanor, satte så ca 80 mg Dolcontin(oh the eufori), i ettermiddag drakk jeg en øl, nå innså jeg at jeg enda ikke fikk sove, så smelte sammen 0,25mg Xan med 20mg Dolc til i en justering, drikker en øl til og vurderer LITT sprit, hva tenker dere?

Null toleranse på Xanor og Dolcontin, men vurderer sette meg 100mg til med 2mg Xanor i samme smell, men ikke før jeg får sovet litt etterhvert i natt. Er jeg innafor, eller leker jeg med ilden nå med det jeg gjør og tenker gjøre i morgen tidlig? Blakk 3 uker fra nå av, så å kjøpe mer er ikke ett alternativ. Orker ikke en avhengighet, da jeg har nok av de fra før av.

Og.. Er det trygt å legge seg å sove nå? Spist litt mat, er det sjanse for pustestopp eller kaste opp i søvne?(tenker på hvis jeg ligger på rygg, ingen til å passe på meg i tilfelle)