View Single Post
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Vi lever i en verden hvor veldig mange rike mennesker tar store mengder penger for gitt, så å si kaster penger ut vinduet, hvorfor kan da ikke de pengene gå til folk som virkelig har det jævlig og som faktisk trenger penger for å LEVE.

Å nei, jeg snakker ikke om utlendingene på løkka. Viss du faktisk hadde vært i et land hvor du ser folk sliter for å komme seg igjennom hverdagen på grunn av mangel på ressurser, så ville du nokk hatt en helt annen syn på det.

Klapp igjen viss du ikke hvet hva du prater om a!
Vis hele sitatet...
Når jeg referte til folka på løkka så siktet jeg på dop dealerne. alle som er fra oslo vet at det kryr av ghansere der og selger masse dop. ikke noe rasistisk.


Om jeg har opplevd og sett third world? Ja det er mange som er i nød, så hvorfor ikke hjelpe dem fra din egen lomme isteden for fra "folks" lomme?
Du kan allerede begynne å skaffe deg en fadder i afrika og hjelpe kiden for et bedre liv? Hvorfor bare vis du hadde funnet pengene? Koster deg ikke mer enn 100kr i mnd så kan du "god" samvittighet til døden.

For at noen skal ha det bra så må andre ha det dårlig. Sånn er verden bare å begynne å innse det.
TRO meg kjemper man hardt nok for et bedre liv så vil du oppnå det til slutt. flyktninger er et hederlig bevis på det. men så klart ikke alle klarer å komme seg gjennom. Ja det finnes mange som trenger hjelp, SÅ HJELP DE NÅ OG IKKE BARE SNAKK OM DET?

Poenget mitt er at jeg skjenner meg selv godt nok, og har ikke noe behov for å te meg som en moralist på et forum der jeg vet at 99/100 hadde tatt den vesken. DET ER MYE PENGER.
Hele utdannelsen din er sikret med disse pengene!

Og slutt å te deg som en hvit pakkis, slutt å ha azz som endelse på hver setning.

Sitat av Novice Vis innlegg
Tror jeg hadde levert det inn, mest fordi jeg hadde vært redd for at jeg var på et skjult kamera program
men også fordi jeg hadde hatt så noia for å bli gjenkjent fra overvåkningskameraer...
Men fly flaten som jeg hadde angra på at jeg leverte de inn om jeg ikke fikk finnerlønn,
hehe, jeg går fortsatt å tenker på noen mynter jeg fikk for mye og leverte tilbake på butikken en gang for noen år siden
Vis hele sitatet...
Novice jeg ser du er veldig aktiv her, hvor gammel er du egentlig?