View Single Post
Sitat av Provo Vis innlegg
For meg virker det rart om Lano skal benytte seg av et regelverk for å nekte denne gutten å vinne. Som Drachir påpeker kan de nekte å bruke bilder som ikke egner seg i markedsføring av Lano, men hva slags rasjonelt argument skal de benytte for å underbygge diskvalifikasjon av dette bildet? Og hvorfor har de ikke gjort det allerede før dette ble viden kjent?
Vis hele sitatet...
Lano vil vel gjerne ha et barn som gir assosiasjoner til produktene deres? Jeg kan ikke akkurat si at dette bildet på noen måte får meg til å tenke på Lano. Hvilke elementer er det dét bildet inneholder som gir folk flest assosiasjoner til Lano? Det er hverken vann, bobler eller et "baderoms-miljø". Det de trenger er jo et bilde som gir folk lyst til å kjøpe produktet deres, og da mener jeg at disse elementene er viktige.

Og angående det siste spørsmålet. Det er nok ikke altfor lett for Lano å holde styr på alle bildene som blir sendt inn, så det å ta hånd om noe i den tidlige fase kan være vanskelig. På den andre side kan det også vekke store reaksjoner om det blir fjernet nå, så jeg vil tro at de sitter med en liten problemstilling.