View Single Post
Jeg pleide ta 50-100 norske spissfleinsopp, eller det noen ga meg av sopp gikk rett ned..... Husker jeg var hos en venn som trippet på noe, spurte hva han hadde tatt og han sa noe bark=) Jeg sa ok, kan jeg få? Jeg fikk noen brune tørre sopper som lignet på biter med bark. Det var fem seks små paracet store biter.

Så begynte PCen å bytte bokstaver i setninger så det sto helt nye ting der når jeg kom hjem, etter å ha spist barken min. Avslutta natten med doctors sleep, en skrekkfilm. Ikke vet jeg hvorfor jeg så skrekkfilm på tripp, men det var faktisk konge opplevelse for meg, den filmen glemmer jeg aldri altså=) Den så jeg i en annen tilstand fullstendig.

Soppen var fra en amsterdamtur min venn hadde vært på. Mener det var slik trøffel de selger der fremdeles, beste soppen jeg har hatt. Han er død nå, etter et hardt liv, måtte han sitte der oppe med en bong å røyke tett hele dagen. Historien hans er trist og handler mye om sopp, men jeg skal ikke skremme livet av dere heller. Men jeg har ikke turd å ta sopp på noen år, men nå gjør jeg det snart igjen vist jeg får tilbudt noe. Tok 300mcg flytende syre her en dag, det gikk superfint. Gleder meg til å kjenne på soppen igjen, var ute for å lete på gamle steder i høst, men fant ingen sopp desverre. Syretrippen lever jeg på litt fremdeles, som jeg ofte gjør etter en trip.

s