View Single Post
Sitat av Svartbak Vis innlegg
Så hvorfor skal trådstarter bli i et forhold som gjør henne såpass stressa og utrygg?
Vis hele sitatet...
Hun må jo selvfølgelig bare dra fra fyren vist hun blir stresset til døden av denne fyren sine vaner, men hun taper ikke mye på å prøve snakke med han og se/høre hva personen er villig til å endre på for forholdet. Personlig så hadde jeg kjøpt det om personen var villig til å møte meg på midten for det skal mye til å finne en person som er 100% perfekt. Hun nevner jo også tross alt: "Har en kjempe trivelig type jeg liker ekstremt godt! Foreldrene mine liker han også. Vi har det ganske artig ilag" og en person du kan si det om tenker jeg kan være lurt å ikke bare gi helt opp bare fordi ett sporadisk rus bruk eller andre relative små problemer ihvertfall ikke om han er villig til å gjøre noe med det.



Sitat av Svartbak Vis innlegg
Hun kan selvsagt ta det opp med fyren, men det er ikke bare rusen som er problemet. Han holder også ting skjult for henne.
Vis hele sitatet...
Bagatell, han drar en hvit en når han er ute å tar en blås med kammerater, mest sannsynlig for å ikke trigge følelsene hennes på en bad måte når han vet hun ikke liker det. På en måte så kan du si han mener det godt. Det sier for meg ingen ting om fyren sånn ellers.



Sitat av Svartbak Vis innlegg
Tror dere med hånden på hjertet at han kommer til å slutte å ruse seg når alle hans nærmeste venner gjør det?
Vis hele sitatet...
Nei, og det mener jeg ikke han burde gjøre heller så lenge han klarer å holde seg på ett vettugt nivå. Det innebærer kanskje at han skrur ned nivået på festingen ett par hakk tho..

Vist det ikke skal være mulig å møte hverandre på midten med visse ting så må man bare gå ifra hverandre, men jeg syns det er synd når det er snakk om filleting.