Tråd: ADHD
View Single Post
Trådstarter
10
Hun sa at allerede etter første timen var hun rimelig sikker på at jeg har ADHD, da foten min ristet som at aspeløv, klarte ikke holde konsentrasjonen så lenge og fortalte hun om hvordan jeg har hatt det på skolen, og hjemme siden jeg var liten.
Jeg fortalte legen som jeg skulle begynne hos i forbindelse med medisineringen at jeg har en blandet angst og depressiv lidelse, har lest masse på nettet om bivirkningene til Ritalin og derfor ikke vil begynne med det. Attentin gir de ikke ut uten at man har vært igjennom mange runder med andre medisiner, deretter må legen søke om å få gi det ut så det er vanskelig å få! For å få elvanse måtte man også ha prøvd andre medisiner en stund først. Men en glad nyhet er at i 2017 fikk aduvanz markedsføringstillatelse, advanze er så og si det samme som elvanse bare fra en annen produsent. Jeg går nå på aduvanze, jeg må bare si at det har endret hverdagen min totalt, det funker kjempe bra og jeg har null bivirkninger!

Jeg var btw hos legen og tok ekg, blodprøver etc.
Sist endret av Søkerråd; 24. juli 2019 kl. 18:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.