View Single Post
Finner de ut at det er du som har solgt personen pillene, blir du siktet for uaktsomt drap.
En kompis av meg døde av alk & Dolcantin tidlig i 2017, han som solgte til han sitter inne as we speak.

Henviser til nr 2 som sier : Om man skal bli dømt for uaktsomt drap må det i såfall være at man selger urent stoff eller stoff som ikke er det man utgir det for å være.
Nei, det trenger ikke være annet stoff en feks en ren xanax, rivotril, valium whatever. Dør personen du har solgt det til, blir du siktet.
Husk at personen som tar dette mest sannsynlig ikke har resept, og tar derfor pillene ''ulovlig'', derfor kan ikke staten stille seg bak ryggen til denne personen og ''beskytte''.

Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
At TS ikke ønsker å ta livet av noen, men bare driter såpass heftig i hvorvidt det likevel skjer at han velger å gjennomføre denne nedrige planen - det bikker vektskåla fra grov uaktsomhet til forsett i min bok. Men jeg kan ikke så mye om dette. Har du anlednig til å utdype litt?
Vis hele sitatet...
Vet TS at pillene han selger inneholder annet en rent virkestoff er det forsettlig drap.
Sist endret av jaffarbigbag; 15. januar 2018 kl. 12:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.