View Single Post
Sitat av knutazz Vis innlegg
Er dette derimot stats eid kollektivt firma så er det ikke lenger bare uprofesjonelt men krenkende og en politisk tabbe siden vi har skilt kirke og stat da vi skulle bli mere aksepterende og multi kulturelle.
Vis hele sitatet...
Det er jo ikke transportfirmaet som gjør dette selv. De får betalt for å gjøre det, akkurat som all annen reklame de får betalt for.

Sitat av downlow Vis innlegg
Jeg er ikke religiøs, og syntes dette var provoserende. Folk må gjerne være relgiøse for min del, men de får holde det blant seg selv og likesinnede. Påprakking av en hver relgion ser jeg som en uting da det stort sett bare har brakt krig og konflikter gjennom tidene. Personlig kan jeg ikke forstå hva dette har å gjøre på en trikk, eller buss? Hva godt skal dette føre med seg? Antar at det i relgionens navn bare fører med seg enda flere konflikter....
Vis hele sitatet...
En slik reklamekampanje irriterer meg også fordi jeg er en stor motstander av religion, men jeg kan ikke se at det skulle være noen grunn til å nekte dem å gjøre dette. Mye reklame der ute er også irriterende, men de har like fullt rett til å være der. Så lenge noen er villige til å betale for å få vist reklamen sin så vil noen være villige til å ta betalt for å vise den frem.

Så selv om det er irriterende så er det lite å gjøre med det. Og slik bør det kanskje være.
Sist endret av hemmeligegreier; 7. mai 2016 kl. 03:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.