View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Fuglern Vis innlegg
Jeg synes det er helt greit. Kristendommen har alltid vært, og vil forbli en del av norsk kultur. Jeg tviler på at noen her hadde reagert om det var bilder av norønne guder på bussene. Det å være åpen og aksepterende ovenfor religion, handler også om å godta en viss del av den synlig i samfunnet.
Vis hele sitatet...
Nei, men du hadde garantert hatt eit helvetes hylekor om det var koranvers det var snakk om. Det er og verdt å merke seg, som Hedningesamfunnet har gjort, at bibelselskapet konsekvent har funne rimeleg uskuldige bibelvers. Kvifor ikkje ta med dei litt meir bloddryppande og?



Majoriteten av nordmenn svarer at dei ikkje trur på gud. Så å dra opp kortet om religion i samfunnet klinger litt hult, heilt ærleg.

Det sagt så bryr det meg minimalt. Du har sikkert ein del, slik som Finn Jarle Sæle og Vebjørn Selbekk som får ståpels av å sjå eit par bibelsitater, men det kjem neppe til å omvende folk i hopetal akkurat. Og det er vel strengt tatt av dei mindre skadelege tinga bibelselskapet kan kaste bort pengane sine på...