View Single Post
Qon
Praise the Most High
Qon's Avatar
Trådstarter
158
Sitat av Sinken Vis innlegg
Skulle veldig gjerne trodd deg når du sier dette, men absolutt all erfaring forteller meg at du kommer til å bli helt vrang, du kommer til å høre enda mindre på logikk og argumentering enn det du gjør nå, og du kommer til å være hellig overbevist om at det du tror på er den definitive sannhet. Når du kommer til det punktet der du tror dette, så er det for sent. Du er allerede en conspiracy nut, og du har mistet alt håp. Lykke til.
Vis hele sitatet...
Ja du har rett. Jeg gir meg. Orker ikke en diskusjon. Takk.

Jeg er like frelst som folk er til Jesus. Jeg tror verdensrommet er fullt av avansert liv og at utenomjordisk liv bodde på planeten vår og sannsynligvis plantet liv her. De har videreført DNA og skapt menneskerasen, og derfor ligner vi mye på aliens.

Det er det jeg tror. Dere kan like så greit stenge tråden fordi jeg kommer ikke til å argumentere mer hverken for eller i mot. Beklager... Jeg trodde virkelig jeg skulle klare å komme ut på den andre siden, men nå sitter jeg fast på et synspunkt som er urasjonelt for dere. Kall det en religion og gi meg fred og respekt. Jeg tror på all vitenskap, og at utenomjordisk liv skapte sivilisasjoner på planeten vår.

End of discussion. Det her er ikke vitenskapelig lenger. Det er en følelse jeg har som dere ikke kan motbevise. Kall meg hva dere vil. Jeg blir et bedre menneske av denne sannheten. Jeg er takknemlig for at jeg kan forestille meg meningen med livet og hvordan ting ble som det ble. La meg være i fred vær så snill.

|d13m0b: Jeg synes foredraget var ganske troverdig, selv om noe var ekstremt vanskelig å akseptere så var det veldig bra sammensatt.
Sist endret av Qon; 10. mars 2018 kl. 04:53.