View Single Post
Qon
Praise the Most High
Qon's Avatar
Trådstarter
158
Sitat av Sinken Vis innlegg
Du postet i vitenskap og forskning på et diskusjonsforum. Selvfølgelig kommer det til å bli diskutert og plukket ihjel. Dette er ikke et sted du kommer for å spørre om folk kan underbygge kun én side av en sak. Du etterspør informasjon fra kun en side, og du vil ikke diskutere det. Derfor bør du ikke være her. Ikke for vår del, for jeg har ikke noe i mot dette, men for din egen del. Du vil aldri få det du vil ha her, uten en diskusjon.

Du sier litt av hvert, men svare dine lyser jo av at du allerede har bestemt deg for hva du vil tro. Du ser din egen bias, men vil ikke gjøre noe med den? Hva i alle dager gjør du i et vitenskapsforum?
Vis hele sitatet...
Gjør som dere vil. Jeg presiserte at jeg ikke ønsker dette ut av tråden. Dere får diskutere i vei. Jeg regner med at dere har skjønt nå at jeg kun er ute etter å se mitt eget synspunkt og ikke er åpen for en ordentlig debatt. Jeg har virkelig prøvd å møte dere på en saklig måte, men hvis målet deres er å overbevise meg så kommer det ikke til å funke, fordi jeg har bestemt meg for å lete videre og prøve å forstå, før jeg eventuelt rejecter hele teorien, eller gransker den i sømmene. Jeg tåler at dere hakker på meg. Jeg prøver faktisk å spare dere for bryet fordi det er ikke relevant akkurat nå.

Sitat av Sinken Vis innlegg
Jeg vet veldig godt hva det går i. Finnes aliens eller ikke?
Vis hele sitatet...
Det er liksom litt mer enn det... Spørsmålet mitt er hvorfor tror du de finnes (her på planeten)? Hva er argumentene og bevisene? Hva vet vi? Det er det jeg lurer på. Hvis jeg blir helt overbevist så prøver jeg motbevise den teorien. Klarer jeg ikke det så ber jeg om hjelp.

Sitat av Sinken Vis innlegg
Nei, det er ikke lov å være biaset, kun ville høre ting fra en side, og ikke ville diskutere ting med spesifikke personer på et diskusjonsforum. Det sier vel seg selv?
Vis hele sitatet...
I call bullshit. Det er lov. Det heter å være selektiv og selv om det kan være veldig irriterende så gjør mange det i varierende grad. Forskjellen er at jeg er helt åpen og ærlig om det, i stedet for å bare ignorere det i stillhet. Det er ikke personlig, men når dere sier selv at mine bevis (vitner) er ugyldige så blir diskusjonen unyttig for meg.
Sist endret av Qon; 9. mars 2018 kl. 03:21.