View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det var gode tider, hang på samme steder som deg. Man er nok ganske ute av gamet som 10-15 år eldre enn målgruppa i dag men jeg vet ihvertfall at det ikke finnes noen faste sånne klubber lenger.
Vis hele sitatet...
Good times ja =) Det var også et ganske slitent sted (husker ikke navnet) på andre siden av elva av Hausmania, før det ble revet og bygget opp som kontorbygg...

Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Tror uvettig bruk av ghb og mye fyll tok knekken på Hausmania som "fristed"
Vis hele sitatet...
Ja, jeg husker også en 17. mai-feiring på Hausmania ca. 2005, eller noe sånt, hvor det var 7 stk som korka over, og ambulansen kjørte skytteltrafikk med neonkledde partifolk. Tror det kanskje var den siste store festen der...?

Sitat av moret Vis innlegg
For det andre så tiltrekker slike steder seg en hel haug folk man ikke vil ha, det var ihvertfall grunnen til at ett av stedene du nevner ble borte, endte opp med at det bare var kjipe folk igjen da alle relativt normale ikke gidder å henge rundt med hardcore dealers og folk med våpen.
Vis hele sitatet...
Gjetter at du snakker om Nirvana da? Det var jaffal stedet som var mest hardcore da jeg var der, hvor noen enorme bolere med sinna bikkjer i lenker fungerte som dørvakter.

Sitat av moret Vis innlegg
Det eneste jeg egentlig savner i dag er å kunne holde på til tildig morgen, men igjen så begynner jeg å dra på åra og er rimelig skutt når klokka nærmer seg stengetid anyways
Vis hele sitatet...
Hehe, jo det står ikke mye bedre til her i gården. Jeg holder knapt ut til vanlig stengetid en gang i disse dager =)

Men jeg savner også en form dokumentasjon på de gamle tilstandene, om så bare for å mimre. Synes egentlig at det er ganske rart at denne delen av Oslos historie er såpass bortgjemt. Jeg har jaffal ikke sett så mye som en musikkvideo eller romanfigur som beveger seg innenfor dette miljøet. Selv ikke dokumentaren Northern Disco Lights tok tak de hemmelige klubbene...
Sist endret av ribtin; 24. september 2019 kl. 13:07. Grunn: Jeg hadde tilegnet feil fyr et sitat