View Single Post
Trådstarter
104
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Dra til legevakten. Det er ingen som skal politianmelde deg, hvorfor i allverden skal dem det? Helsa di står på spill her. Mordi blir sikkert glad etter at du blir varig skadet/dør av potensiell organsvikt.

Høres ut som du er godt voksen også, påtide å løsrive seg fra morens kontroll kanskje?
Vis hele sitatet...
Er litt vanskelig når jeg er avhengig av ho for å kunne betale husleia siden jobben betaler så lite. Dette er fordi norge er et dritt land og har aldri gitt meg en sjanse

Sitat av DigitalAnarchy Vis innlegg
Snakk om å bedra seg selv.
Vis hele sitatet...
Ja du kan si det, men hva faen eller skal jeg gjør? sitte hjemme og stirre i en pc skjerm 24/7 dette syndromet har strippet alle sjansjer for å ha et gøy eller tilfredsstillende liv. Jeg klikker av kjedsomhet. Jeg bedrager meg selv visst jeg skal være ''streit'' og være en a4 person som betaler skatt til et land som kan brenne i helvette. Hadde gått til lege visst jeg kunne men vet hva som skjer. Det blir ett helvette. Har gått til lege i flere år pga søvnproblemer hva får jeg for å sove? fuckings anti psykotika. Andre folk får ting som funker. PGa syndromet mitt tror alle at jeg er en psykopat som kommer til å snappe når som helst og det gjør det snart. Går jeg til lege og sier hva jeg har intatt blir jeg mest sansynlig lagt inn.
Sist endret av lolaper; 14. januar 2020 kl. 17:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.