View Single Post
Sitat av hippitus Vis innlegg
Forsåvidt enig i det med at sengen stod der fra før, men jeg har flyttet fra andre siden av landet med en koffert og en bag så jeg kunne ikke akurat ta med min egen. Kjøp av en ny hadde vært greit, men vet ikke helt hvordan jeg skal få til det som student uten kjøretøy tilgjengelig og med stram økonomi. Men jeg fikk svært mye mer lyst til det nå enn jeg har tenkt på før. Jeg skal ihvertfall høre med utleier hvor sengen kommer fra. Rommet er nyoppusset og jeg er første som leier dette rommet, men sengen ser brukt ut.

Rommet er rent og pent, og jeg har prøvd å lufte, men kan lufte litt grundigere. Sengetøyet tok jeg rett av min egen seng hjemmefra og heiv oppi bagasjen i all hast, så det er ikke vasket siden jeg kom hit, men har ikke fått noen symptomer fra sengetøyet hjemme.
Vis hele sitatet...
Butikker som selger møbler tilbyt også hjemkjøring. Det går også å leie en taxi (stasjonsvogn) eller et budfirma for levering. Når jeg kjøpte ny seng fra IKEA ble den levert helt inn i gangen min.

Vurdér også å bare kjøpe ny madrass. Den er rullet sammen, så den kan du bære med deg.