View Single Post
Hei.

Første post her på forum og ønsker og dele kort mine tanker og erfaringer med dette nydelige stoffet.
Har det siste året tatt dette stoffet x antall ganger i forskjellige sammenhenger. hjemme, borte, ute, inne, fest, byn, hytta etc
Typen jeg hadde var skaffet fra deepweb og var lyyyyse rosa/hvit 2C-B HCI med min. 90-95% renhet.

Først kort om dosering.
Jeg har erfart at dette kan variere VELDIG fra person til person. En bekjent tok 25mg oralt sa dette var den sykeste turen han hadde hatt i sitt liv(sykere enn bla. 450 ug hoffmann lapp) hvor synsfeltet hans på2c-b var total smørje og bekymring for at han aldri skulle lande igjen var dyp.
Ved 35-40mg begynner det for meg og bli visuelt moro med mye farger og mønstre under øyelokkene samt mer enn bare pustende vegger og noe farger ved åpne øyne. Jeg mener også at ved større doser blir 2c-b mye mer psykedelisk med mye koselig lok og meget likt lsd i tankegang/oppfatning av omverdenen.

Jeg har også testet dette nasalt og opplever her at smertenivået varierer extremt fra menneske til menneske da jeg ikke syntes det svir noe særlig i nese etter noen sekunder, mens bekjente ruller rundt i 15 min i intense smerte(er det verdt det?)
Det som tar knekken på meg ved dosering nasalt er smaken som setter seg i halsen i etterkant. Denne kjemiske drittsmaken er nestem umulig og få bort pluss den ødelegger hele oppturen min og kan vare i opptil 60 minutter. Æsj.

Anbefaler alle som skal prøve dette for første gang og holde seg under 20mg oralt(under 15 om null erfaring med psykedeliske stoffer)
Man kan da heller re-dosere med ytterligere 10-20mg.

Skal ila noen dager få skrevet en rapport om kvelden jeg tok 70mg 2cb(50+20) + mdma + alkohol på underground allnighter i oslo hvor politiet kom å stengte det xD