View Single Post
Sitat av mektignatur Vis innlegg
Anbefales ikke å ta 2 cb nastal, det er det verste stoffet å sniffe og gir en dårlig start på turen med pain i nesa.

2cb er utrolig givende å bruke i kombinasjon med å lære nye ting. Det gir blant annet bedre forståelse av motorikk og f.eks i bordtennis vil man lettere forstå overskru/underskru og dirverse baner og utganger. Dette er en subjektivmening.

I tillegg er det som Alexander Shulgin beskriver det mest erotiske phenetylamine i samsvar med sin kone Ann Shulgin.

Det er utrolig doseavhengig hvilket nivå man lander på, jeg har vært oppe i 100+ (feiltakelse) sammen med en kamerat og vi endte regelrett opp på gulvet med ganske intens far out trip. Det er tilfeller hvor folk har dødd av 130 mg.

på 20mg gir det en god taktil følelse og skjerpede sanser, videre ved 40mg er det mye visualisjoner osv i tillegg samt du kommer til din rett. 60-80 mye eufori og alle tidligere beskrivede. PLutselige opplevelser, kraftige følelser om telepati selvom det ikke stemmer, selvom begge responderer der og da.

2cb er meget doseavhengig. Kan også være ett fantaastisk stoff å lære nye ting på med riktig dose pga sine taktile egenskaper og fysiske og psykiske egenskaper.
Vis hele sitatet...
Du bør kanskje legge til at dette er dine personlige erfaringer vedrørende inntaksmåte og dosering.

Jeg, sammen med mange andre, foretrekker å ta det nasalt da kvalme og magevondt ofte blir mye mindre fremtredende. Det virker likevel å være vanligst å svelge det, da mange syns det er fryktelig vondt å få i nesa.

Dosering er også høyt individuelt, og det kan også være store variasjoner fra gang til gang når det gjelder effektene man opplever fra en bestemt dose. Doseringene du lister opp er svært høye.

Erowid skriver følgende:
  • Threshold 2 - 5 mg
  • Light 5 - 15 mg
  • Common 15 - 25 mg
  • Strong 25 - 50 mg
https://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb_dose.shtml

På 17 mg fordelt utover 4 timer har jeg opplevd å få så mye hallusinasjoner at jeg ikke vet om jeg har øynene åpne eller igjen. Mens jeg andre ganger på høyere dose har fått langt mindre effekter.


Sitat av i7cpuftw Vis innlegg
Tok det for første gang i stad. Det endte med spying oguroligheter... Endte med atjeg og en kompis gikk en lengre tur og nå ser det ut som om ting er så godt som normalt igjen. Er dette vanlig? Aldri igjen

Kan legge til at det var ca 15 mg
Vis hele sitatet...
Fikk du noen andre effekter enn uro og kvalme?
Det er svært vanlig med angst/uro på oppturen av 2cb, dette må du nesten bare gjennom.

Kvalme og magesmerter er også veldig vanlig på 2cb, og det sitter ofte i hele turen. Du kan prøve reseptfrie reisesyketabletter (følg anvisning på pakken) og/eller snorte substansen fremfor å svelge det. Snort i såfall litt og litt, til du er der du vil. Det er mye mer potent nasalt.