View Single Post
Sitat av FireTjue Vis innlegg
Tok 2c-b for første gang i helgen. Ganske fet opplevelse, mye farger, bølger og en god følse i hele kroppen. Tok 20mg oralt, tok ca 1,5 time før det kicket inn og rusen varte i 3-4 timer. Synes faktisk det var ganske intenst når turen var på topp, var spesielt veldig gøy å se på bilder på veggen og flammer i peisen.
Har veldig lyst til å prøve det igjen snart. Noen formeninger om hvor ofte man kan ta det? Blir rusen mindre hvis man tar det for ofte som på emma? Hvor stor er risikoen for bivirkninger i etterkant?
Setter pris på svar!
Vis hele sitatet...
Hey! Tok en del 2C-B i november/desember 2012, og man kan fint ta det 3-4 helger på rad uten så veldig redusert effekt, men jeg fikk litt HPPD-lignende symptomer som heldigvis ikke var permanente. Så mønstre og lignende visuelle forstyrrelser(bølgninger på veggen, teppet, gulvet, ja overflater generelt). Dette gikk vekk etter 1-2 uker. Dette ble veldig forsterket når jeg røyket weed husker jeg. Var ikke noe plagsomt, syns mest det var gøy egentlig og det var ikke mentalt, var bare visuelt.