View Single Post
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Det er masse grunner til å ville oppleve "styrt" sex en gang. Man kan få fantasien sin oppfylt, man kan få gitt detaljerte instrukser, man kan få fokusere på egne ønsker og lyster. Folk må gjerne fordømme dritten ut av det, og regurgitere kristenfolkets argumenter mot sexkjøp, og feminismens svart-hvitt bilde av den alltid-voldtatte og traffickerte hore, like troverdig som en generasjon studentprostituerte, gold diggers og luksus call girls.

Fakta er at kvinner kan faktisk selge seksuelle tjener, og tjene grovt på det. Noen av de blir tvunget og utnyttet, dette er aldri greit og bør slås hardt ned på i hver enkelsak man kan bevise det.

Å selge sex til stor fortjeneste er ikke tilgjengelig eller mulig for de fleste menn, da det ikke finnes et marked for det. Og det vanlige livet er en horefest uansett, der vi spiller på sex, slåss om seksuell makt og vurdererer folk på utseende konstant. Hvis vi hadde regulert seksuelle tjenester, så kunne det hele bli mer ryddig, og vi kunne fks tilby sexarbeid til sterkt handicappede eller syke personer, som også trenger intimitet, berøring og sex, og har slike ønsker.

Jeg har aldri kjøpt sex, men jeg hadde definitivt prøvd det en gang hvis jeg var utenfor et forhold, og hadde penger å avse til noe sånt.

I mange folk sine øyne, så er det å kjøpe og selge narkotika, og bruke det, omtrent like ille som å kjøpe sex.
Sist endret av meaculpaUIO; 5. november 2019 kl. 16:26.