View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ut fra det du skriver er jeg 100% sikker på at det blir for nært og følsomt for deg, i negativ forstand. Kan være du går i panikk fordi du føler så intens kjærlighet for barnet ditt og får dårlig samvittighet for å ikke ha vist den det når du var deprimert. Svangerskaps og fødselsdepresjon er seriøse greier man skal ha profesjonell hjelp for, det er ikke som en vanlig depresjon men påvirker så mange ting i hjernen at noen blir psykotiske av det og jeg håper du har fått god oppfølging etterpå. Videre er sjansen mye større for å få en mer alvorlig nedtur av trippen også. Uten at du skal tolke dette som noe moralpreken må jeg bare få komme med mitt ærlige råd og det er å holde deg unna. Vil du utsette barnet for sjansen for å få en deprimert mor igjen? En psykotisk mor? En psykisk ustabil mor? Hvis du fortsatt ammer så skader du barnet direkte gjennom melken også. Jeg kjenner forøvrig to mødre som ble fratatt barnet pga bruk av mdma og ghb. Dette utløste naturligvis destruktiv livsstil for begge, og selv 6 og 10 år senere har de fortsatt ikke omsorgsretten, tar mer dop enn noen gang, og ene selger seg for et skudd amfetamin. Jævlig trist.