View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg brukte mdma som deg i store mengder, over 1 + år + hasj. Det som nye studier viser at ved overdreven bruk, og bruk over tid. Så deformerer du serotonin reseptorene + andre reseptorer. De blir aldri 100% som du var, før bruk. Du vil ikke føle igjenn, på samme måte, hjærnen din er endret.

Når du har aksepter at du har fakka opp, kan du begynne å tenke på hva du skal gjøre nå, for å få et normal liv.

Det som hjalp meg var bruk av SSRI medisiner de øker serotonin. Brukte dette i 1 år etter jeg ble clean. Sluttet for 2 mnd siden. Bråseponerte å det gikk fint.
Hjærnen bruker lang tid på å opprette normal hjærnekjemi etter mye rusbruk. Det tok meg 2 år og komme hit jeg er nå, og jeg er fortsatt ikke normal. Mistet bedriften min, dame og leilighet. Hvis du fortsetter å ruse deg graver du deg selv i møkka. Hold ut den torturen det tar mnd/år å normalisere hjærnen. Med sunn mat, trening, Og rusfrihet. Ellers havner man i en evig spiral med bivirkninger av rus, opp å nedturer. Å mildt sakt helvette på jord.