View Single Post
er en mann på 20 år.. har vært avhengig av ritalin og amf i 6 år med misbruk hver dag.. klarte slutte helt for 3 måneder siden og har klart og ha jevnlige pauser fra alt.. den siste måneden har jeg relapset skikkelig tilbake på mdma og xtc. har tatt mdma mist 18 ganger i året og føler meg helt svidd nå.. døde nesten av en overdose på xtc å mdma for en uke siden.

innså da jeg har et problem. dro til legen og fikk vival da jeg sitter igjenn med ufrivillige rykninger panikk anfall som kommer og går og blurry syn.. det har avtatt en del nå men jeg klarte selvfølgelig i går og sluke hele boksen vival og spise 3,5 xanax og alkohol.. finner ikke glede lenger uten rus og derfor prøver jeg desperat nå skrive en tråd for å få hjelp av andre som har vært i samme situasjon.

skal begynne nå gå på møter hos anonyme narkomane. jeg føler meg så dritt hele tiden at jeg sluker hva som helst bare muligheten byr seg.. trenger virkelig å komme meg ut av dette har gode frammtids utsikter og jeg vet at om jeg fortsetter sånn her så vil det gå galt før eller siden..! har og forferdelig hangover av 60 mg valium å xanaxene hvor lenge kan jeg forvente alt henger i kroppem??

kan ikke skippe jobb for å bli på nett igjenn delvis og er avhengig av å kjøre bil.. føler bare jeg har fucka opp big time nå.. trenger ikke moral preken på mdma da jeg vet skadevirknongene men er det overhode mulig jeg kan få et ok liv uten mdma om jeg slutter nå helt?? vil føle litt glede i hverdagem igjenn uten rus..

dosene mdma jeg har tatt det siste årene har desverre vært sky høye... starter som regel med 200mg og ender opp i slutten av kvelden med bortimot 1-1,5 gram som sagt i det siste har det vær nesten hvert hver helg.. mdma har blitt billig og det er overflod av det j byen jeg bor i akkurat nå så er ikke lett å bare si nei når det er det eneste jeg føler litt lykke av..
Sist endret av Jonta; 3. mars 2019 kl. 16:19. Grunn: La inn noen linjeskift