View Single Post
Sitat av Huztle Vis innlegg
Tro det eller ei, men om noen OD'er på greiene dine er det noe av den beste reklamen du kan få. Brukerne vil strømme til - for alle vil jo prøve "den nye syke som tok livet av *****".
Vis hele sitatet...
Helt korrekt
Desverre!

Sitat av saviour Vis innlegg
Til alle som spiser piller, ble i går advart av lar og kommunen at det er xanor og muligens rivotril med fentanyl i bergen, livsfarlig. Vær nøye på hva dere putter i munnen folkens. Jeg spiser uansett aldri noe før andre har brukt av partiet, men det kan jo skje ting innen et parti også.

Regner med det er billigere å putte bittelitt fentanyl i de eller så vil de at pillene skal oppleves som sterkere og dermed selge bedre, jeg vet ærlig talt ikke. Det er nå min teori. Skummelt!

s
Vis hele sitatet...
Du får gjerne en "prøve" pille som du er jævlig fornøyd med for den virker jo som bare det, og da strømmer kundene til for å kjøpe større mengder, og det er jo det som er det farlige. For alle som bruker piller/har brukt vet jo veldig godt at man hiver innpå flere om gangen for å få en "finere" form.
Sist endret av Medical marijua; 27. februar 2018 kl. 21:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.