View Single Post
Ja ofte virker det å endre land i vpn for å få tilgang til andre lands netflix. Til det plutselig ikke virker lengre, og du må kontakte vpn og informere om at netflix ikke virker. Kanskje er det noen vpn som er bedre enn andre på å unngå å bli tagget av netflix?

Selv vurderer jeg å si opp netflix. Det har vært mange rare utspill fra Netflix. Først krigen mot vpn, der de kalte betalende kunder for pirater. Og nå sist for en ukes tid tilbake der Netflix slo fast at de taper LIKE mye penger som de omsetter for pga av at folk deler abonnement. De mente at nesten halvparten av kundene er kriminelle. Temmelig drøye påstander som de slenger ut for å unngå pes på generalforsamling. På toppen av den stadige sutringen og klagingen på betalende kunder så er jeg lei geofencingen, men likevel er det jeg synes er verst at Netflix begynner å få litt mye dårlige serier og mangler mye av de gode. Mange store filmer mangler også.

Livet er på mange måter så mye enklere som pirat at jeg personlig vurderer å droppe netflix. De beskylder jo alt kundene for å være pirater, så hvorfor ikke bli pirat og droppe netflix?