View Single Post
Sitat av Teratom Vis innlegg
Jeg har ikke fått tid til å teste den skikkelig ennå. Men litt av hensikten med å unngå den er å ha egenkontroll på alt etter fiberen Gir tilbakemelding når jeg har fått testet skikkelig!

Er ny Altibox-kunde. En av de første kundene til Istad Fibers utbygging i Molde-området.

Angående media converter mente Fiberworks at TP-Link MC210CS skal fungere. Noen som har kunnskap ang dette?
Vis hele sitatet...
Jeg blir ny Altibox kunde våren 2016 og er som deg interessert i å kople alt utenom hjemmesentralen. Regner med at jeg får samme installasjon som deg. Ser frem til din tilbakemelding her når du har fått testet FMG hjemmesentralen, og også om du finner egnet media-converter for å kople deg rett på fiberen.

Lykke til!

Sitat av Teratom Vis innlegg
Angående media converter mente Fiberworks at TP-Link MC210CS skal fungere. Noen som har kunnskap ang dette?
Vis hele sitatet...
Du nevnte tidligere å eventuelt kople fiberen til en Cisco SG300 switch. Jeg lurer i så fall på om denne SFP modulen fra Fiberworks kan være egnet?

Korrekt link til SFP modul.
Sist endret av oletuv; 21. oktober 2015 kl. 17:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.