View Single Post
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Hei, skal på rave i dag så lurte på noe.
Er det farlig å kombinere disse rusmiddlene?
Har allerede tatt 0.2g med amfetamin og 0.2 med kokain.
Hvordan blir det å blande MDMA i miksen?
Skjønner at det ikke er helt bra for hjerte...
Vis hele sitatet...

Hvorfor alt på en gang?

Du kan fint mikse alt sammen, men det det er nok en stor sjanse for at du sitter igjen kun rusa på amf.

Amf ``tar over det meste`` av andre rus midler

Amfetamin den ene dagen

Kokain en annen dag

xtc/mdma uka eller dagen etter.

Personlig ser jeg ikke dette som en god rus kombinasjon, jeg vet jo ikke hvor god kvalitet det er på dopet heller.... Det har jo masse å si.



Lite spørsmål er det ren mdma? eller xtc?

La amfetaminen være å kjør på med resten, det er mitt tipps til deg

Sitat av steinarr Vis innlegg
Har blandet kokain og amfetamin en gang. ALDRI mer! Fikk en nedtur som var så intens at jeg trodde jeg skulle få slag. Værre en fire dagers makka kjør uten søvn glatt. Det at
Noen små linjer cola blandet i farta mi skulle gi meg en sånn ubehaglig opplevelse hadde jeg aldri trodd. Jeg ser på det som veldig veldig farlig ikke pågrunn av rusen men tror nedturen den gangen kunne skadet meg fysisk eller fått meg til å gjøre noe veldig dumt. Emma og speed har jeg ikke problemer med heller ikke cola og emma. Men ALDRImer cola i meta streken min!
Vis hele sitatet...


Jeg har prøvd amfetamin og kokain mange ganger sammen, det ender med at den deilige cola rusen blir bytta ut med en makka tripp.
Sist endret av Handy andy; 6. april 2014 kl. 01:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.