View Single Post
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jeg har brukt audible en stund nå og er fornøyd med tjenesten. Noen måneder har jeg ikke hørt på lydbok, mens andre har jeg hørt gjennom flere. Det er ofte tilbud på å kjøpe 3 credits for en rimelig penge også, så jeg har aldri betalt direkte for en bok. Alle innkjøp har vært med credits.
Du kan også spare penger på å registrere deg hos audible.co.uk (7.99£, eller ~84 kr) istedenfor audible.com (15$, eller 119kr). Biblioteket er omtrent det samme.

Lydbøker fra alternative kanaler er ikke så verst, men det du kommer til å oppdage er at audible også er utrolig greit. Du mister aldri plassen din i lydboken, det er ikke noe stress å høre på flere bøker samtidig og det er ikke noe mas å få bøkene inn på mobilen (FTP-e inn på server, rote seg frem til rett dir, laste ned og vente, kanskje resume nedlastingen fordi mobilen sovnet, finne frem filene i app-en du lytter med, krysse fingrene og be om at det ikke er noe tull med boken.)

Et tips: Etter noen måneder kan du si opp ditt abo. og da vil du få tilbud om nye friperioder og ekstra credits. Jeg gjorde dette tre ganger, og den fjerde gangen ble avsluttingen fullført - og det var stressfritt å bare starte det opp igjen.