View Single Post
@Bluesky_

Håper du kommer deg ut av det. Nå vet jeg ikke hvor mye du har igjen. Men min kuyt løsning i det stadiet er å utsette å ta det. La det ligge, vent. En dag om gangen, eller en time. Prøv å vær realistisk, se på deg selv utenfor øyeblikket. Hva vill du ha ut av livet på sikt? Hvor vill du? Hva mer er i deg framfor å jage den beste følelsen du kan skrape sammen i dette øyeblikket. Hvor kan du se for deg selv om et år? Men ja utsett å ta det, litt etter litt. Samt skape et langsiktig mål som kan være et alternativ til ruslysten. Jeg klarte å spare en pose i kjøleskapet fra mars til slutten av sept. Da gikk den i sølpa! Har luktet å sett på den utallige ganger siste halvåret. Men det lå en lapp dær, med de rette orda som traff meg hber fang jeg leste den. Det funka.

Men da jeg var grisehekta, da var det gaming, benzo og et hav av hasj som redda meg i hverdagen. Innstilling er veldig relevant også, men det er noe man må komme fram til selv tror jeg. Man må se at det er noe som betyr mer i livet for seg selv �� Masse lykke til
Sist endret av bewaah; 16. oktober 2019 kl. 10:40.