View Single Post
Sitat av seriouslowitch Vis innlegg
Siden denne diskusjonen har gått over til personangrep istendenfor en fornuftig diskusjon, så kan vi like gjerne avslutte. Det er mulig at dere ikke har opplevd noe tilsvarende, men det betyr ikke at jeg er en paranoid person med vrangforestillinger. Jeg vil nok heller si at terskelen for å kverulere og komme med personangrep på dette forumet er meget lav.

Det stod jo også frem en person i denne tråden og innrømte at han selv hadde oppført seg på en måte som gjorde at han burde mistet jobben flere ganger, men det valgte dere selvfølgelig å overse. For i deres fantasi så er butikkansatte en gjeng med engler som ikke har de samme tilbøyelighetene som annen ungdom.

Her og her er to av mange råder på nette der andre enn meg reagerer på uhøfligt personell, men de er vel like full av paranoia og vrangforestillinger som meg da??
Vis hele sitatet...
Det er ingen som betviler at en og annen butikkmedarbeider kan være uhøflig en gang i blant. De er akkurat som vanlige folk, noen er hyggelig mens andre er rasshøl.

Å bli utsatt for en uhøflig kommentar fra en butikkansatt én og annen gang kan skje hvem som helst, men poenget her er vel at det til stadighet og tilsynelatende helt tilfeldig er du som blir utsatt for dette. Jeg beklager å måtte si det, men da er det et mønster og ikke lenger en tilfeldighet. Den eneste konstanten i dette mønsteret er deg. Da kreves det ikke akkurat særskilte matematiske kunnskaper for å komme frem til svaret, man kan feks. legge sammen to og to. Jeg beklager hvis du oppfatter tråden som et personangrep, men det er tross alt du som har startet denne tråden og etterspurt vårt syn på saken. Det hører egentlig til sjeldenhetene at trådene på freak er såpass unisone som i dette tilfellet så hadde jeg vært deg ville jeg tatt det til meg og revurdert min fremtoning i disse situasjonene som fører til konflikt med dagligvareansatte, i stedet for å konsekvent skylde på dem.

Verre er det ikke.
Sist endret av Sjølvaste; 15. desember 2018 kl. 04:04.