View Single Post
Sitat av knutazz Vis innlegg
Ikke for å komme med noen moralprekener eller noe sånt, men du er klarover lovligheten av det du prøver å få til hvis dette ikke er på et eget nettverk du eier? måtte bare få det ut av veien...

Siden vi går utifra at dette er bare for læring og gøy i eget test nettverk så blir det som Dyret påpeker det mangler routing mellom nettverkene, eventuelt hvis det skal være på samme subnet dhcp forwarder
Vis hele sitatet...
Dette fåregår på eget nettverk og er kunn for læring, og å ha noe å knote med.
Jeg vet hva jeg vil oppnå men aner ikke hvordan, jeg skjønner hva dere skriver men er ikke kapabel til å utføre det.
Alt jeg kan om Linux er stort sett selvlært, Jeg kjenner ingen som hadde klart å instalere en fersk Linux distro engang. Så jeg har ingen kamerater å be om hjelp.

Jeg er lei av alt knotet. Hvist det er noen som kunne tatt seg tid til å lage en kort gude jeg hadde klart og følge, er jeg gladelig villig til å betale for det. (vist ikke det er ulovelig å ta betalt for slikt da).

Jeg starter på 500,- ser ikke for meg at det er altfor komplisert vist man først er en Linux guru.

Nå må jeg ut en tur, ser koder når jeg lukker øynene og blir bare mer frustrert, så må klarne tankene litt.