View Single Post
Sitat av Bedreliv Vis innlegg
Suspect313 det er kun bra hvis jeg kan ta meg en Farris og la HELE sekspakningen stå igjen,er sikkert like avhengig som deg,selv om jeg konsumerer mindre som Glad ulv skriver,selv om det i mitt hode høres litt snålt ut.Har iallefall bestemt meg for å kutte ut orker rett og slett ikke mer.Hva med deg?Har du noen plan for å slutte med dritten,eller skal du gjøre som meg"vente"litt lenger
Håper du seriøst vurderer og kutte ut nå før bakken blir enda brattere.Løsningen på problemene vi har tror vi er å drikke,men nå har vi prøvd i så mange år så da må vi innseinnseinnse at dettef ikke fungerer i det hele tatt.Rus er kompliserte greier og vi forstår ikke selv etter årevis med negative erfaringer må vi innse at dette ikke er løsningen på noe som helst, snarere årsaken vil jeg påstå.Håper du tar grep for din egen skyld!
Vis hele sitatet...
Tja, har jo planer om å ta tak i det, men hjelper lite å ha planer om man ikke utfører. Jeg har ikke kjempet med dette i mange år selv, jeg er bare 22 år. Du har forøvrig helt rett, jeg burde stoppe før bakken blir brattere enn den behøver. Er dessverre allerede på den fjerde pilsen.