View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det at en føler avsky for dama pga hennes oppblåste fjes er sårt å lese. Og det stikker litt i hjertet å lese at du vurderer å dumpe henne fordi hun har blitt syk. Det jeg kjenner på her er kanskje basert på at jeg selv har vært der dama di er nå. Syk, sliten og med oppblåst ansikt og en kropp full av medisiner. Å miste en kjæreste på toppen ville vært svært tungt.

Samtidig skjønner jeg at du føler som du gjør. Og siden vi alle sålangt vi vet kun har dette ene livet så er det vår hovedoppgave å leve det på best mulig måte. De følelsene du kjenner på vil helt sikkert påvirke samliv og kanskje mere til mellom dere, og forholdet vil bli annerledes enn det har vært og kanskje bli meningsløst for dere begge. Tanken om at kjærlighet er nok er en fin tanke men vi er kanskje ikke der lenger? Ingen kan kreve å bli begjæret.

Kanskje gi det noe tid? Medisiner kan kanskje trappes ned eller seponeres vekk om en liten stund? Nei det nytter å gi råd eller tenke seg hva man selv ville gjort. Bare du kan ta den avgjørelsen og du må faktisk også tenke på deg selv oppi alt dette.