View Single Post
Takker for støtten folkens betyr utrolig mye for meg! det å lese hvordan dere har hatt det og det å se at det er så mange som har det som meg å vil slutte ga meg vannvittig motivasjon! gruer meg litt til og gå på NA møtet men har fått kompisen min jeg satt å junket med i natt til og bli med siden han har et alvorlig alkohol problem så det blir litt lettere og møte opp og så vi kan backe hverandre opp litt. skulle egentlig dra på NA møtet i går men var så stressa for å gå alene at jeg bare tok 4 valium å glemte hele greia... MEN nå er jeg tomm og får ikke så lett tak i dop da jeg har slettet alle dealere var legen som ga meg det og får nok ikke mer så da er nå den fristelsen ute av verden i det minste.

og så har jeg satt meg noen mål for og motivere meg mer til å slutte. om jeg klarer meg 3 måneder uten rus og klarer lage meg klare glde rutiner så skal jeg som ros anskaffe meg en hund. siden en hund da det gir meg mer amsvar samt at det vitenskapelig er bevosst at dyr kan stimulere hjernen din og gi deg disse god følelsene uten å måtte bruke dop for å stimulere hjernem
Sist endret av Kreativungdomm; 3. mars 2019 kl. 21:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.