View Single Post
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Fulmen Vis innlegg
@Quakecry: Hvor har jeg sagt at du "dreper alle sammen"? Jeg kaller deg en trassig unge, og nå kan jeg legge til "sippete" også.
Når du bare blåser av en global pandemi som dette hever du deg over alt av medisinske råd. Og da snakker vi om veldig mange mennesker som er veldig mye smartere enn deg (og meg), som bruker livet sitt til å hjelpe andre. Så beklager om jeg ikke bryr meg så mye om din rett til å ikke bli kritisert.

Du MÅ selvfølgelig ikke ta vaksinen. Det er mange gode grunner for å skippe den, og enda flere som bare er "innafor". Din "gidder ikke" er ikke blant de. Tvert i mot, du fremstår som trassig, bortskjemt og overlagt ignorant. Det må du gjerne være, men da får du f*enmeg eie det også.
Vis hele sitatet...
Er du som legger ord i munnen på meg her. Sikker på at du ikke forveksler meg med en annen? Har da aldri sagt at corona ikke eksisterer. Hva i alle dager har det med hva forskere og andre sier? Jeg har forklart hvorfor jeg ikke gidder å ta den. Jeg ser rett og slett ikke poenget. Det angår ikke deg hva jeg gjør eller ikke, selv om du har rett til å mene noe om det.