View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hadde klart og nyktre opp en liten stund etter en lengre og heftigere sprekk, men så tenkte jeg at litt hasj var jo ingenting i forhold til hva annet jeg har drevet med i så mange år, feirer desverre tiårsjubileum..

Uansett, litt røyking en gang i blant mot angsten ble allerede dag to ett daglig faktum. Med nattings HVER KVELD. Nå kan jeg klare meg uten røyken på dagtid om jeg drikker øl, eller overspiser meg. Bruker imovane innimellom, men nattingsen følger uansett med.

AVHENGIGHETSSKAPENDE AS FUCK PSYKISK[/i]

Kan være en medisin for mange, men det er også de mange andre det ender med å bli både pain og pair(som ordlista mi ville skrive) in the ass for. Meg er en av dem og en del til.

God natt, imorgen skaL jeg være idiotisk og ta opiater, speed og xanor. Ja, hasj såklart. Anledning? Bli kjent med en ny person. Hu andre er søt og ligner ikke sånn i personlighets, men hu savner visst og.. flørte med meg og har fri i morgen fra jobb. Random skryt og info. Skal jo være stolt over seg selv for å holde på selvfølelsen? Lurte det når jeg sleit med det. Nattingsen og opiatene får meg til å glemme at jeg sitter på do og skal legge meg, skrive stopp her :knegg: God natt, folkens