View Single Post
De selges med stor prisforskjell. Samme motor og driv, men ikke opplyst like specs.

Det er jo lureri på en måte. Men det er pga det er Kina at så mange har rettigheter, eller skal jeg si slipper å trenge rettigheter.

Hvem som helst her i Norge kan jo få kjøpe "ninebot" basen. Gjøre den egen men noe eget kult som er nødvendig men ikke funnet ut enda. F eks. som batteri Bytte på HX X7. Eller bare en lykt som forandrer hele stilen.

Gleden på min side, gi meg hvertfall 5%

Jeg så på HX X7 jeg også, men med f eks de store leketøyene(10kg mer ca.) Holder mer enn ett år og det er bakhjulsdrift med en sterk elmotor? Hm? Hva sa dere om grusvei? Man kan hoppe utfor fortauskanter osv osv.

Men prisen på dem, helt hinsides.

Kan jo som nevnt i en annen tråd kjøpe el-scooter. Men jeg har ikke førerkort og får det ikke tilbake heller.

Så før reguleringen blir alt for streng vil jeg ta sjangsen på en stor en som går i 42km/t.
Noe jeg må finne utav på 1 mnd for da forsvinner jeg fra samfunnet. Og vil ikke komme ut og må på finn for å kjøre semi-kvalitet.

Pga 3 km/t trakk Power, elkjøp og komplett + fler Mi m365 modellen, som jeg bare ventet på skulle komme på lager 5 sept. Og det kune pga det kom ut i media og "mange" ble obs.

Det morsomme er jo at det var Gearbest som var Norge 2-3-4 mnd i forveien, de som sluttet å selge til Norge først. -Ja ikke sant, så morsomt.
Sist endret av Naturgrønn; 25. august 2019 kl. 06:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.