View Single Post
Hei.

Jeg melder meg som læremester i disse to programmene:

Scratch (lager internettspill, filmer og animasjoner helt enkelt (uten å programere noe i det hele tatt)) (når man ser på programmet, kan det se ut som helt enkelt, men det er ikke alt som er like enkelt) (programmet og der alle publiserte prosjekter kommer (trenger gratis registrering for å legge ut prosjektet på internett, men man kan laste ned programmet uten registrering (man kan lage prosjekter å vise dem/spille dem i programmetuten registrering)), er her: scratch.mit.edu).

Game maker 8 lite version (man kan ha pro også, men jeg lærer bare bort ting som er i lite version (har ikke giddet å kjøpe pro når man kan lage veldig mange bra spill i lite))

Har fåreløpig ingen begrensning på hvor mange lærlinger jeg tar.

Som tråstarter sa, så melder dere dere på ved å sende meg en pm, men resten blir tatt på e-post (så når dere melder dere som lærlinger hos meg, oppgi en e-post som dere tør at uskjente folk har (selv om jeg ikke kommer til å bruke den på noen annen måte enn å sende dere oppgaver, så er det bare en advarsel)).

Når dere melder dere på, så må dere oppgi hva dere vil lære (av de to programmene jeg har oppgitt), og e-posten dere vil få oppgavene og de andre tingene dere lærer (gyldig e-post, så klart ).

Sitat av EivindH Vis innlegg
noen læremestere som har plass til en lærling i php, som kan en del fra før, og vil ha bedre kunnskaper innenfor OOP?
Vis hele sitatet...
Send en pm til noen som har meldt seg som læremester i php, det verste som kan skje er at du får et nei.