View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Okei, den her er litt flau men jeg har oppdaget at etter jeg begynte på OxyContin at jeg naturligvis varte mye lenger i senga, før jeg ble satt på denne medisinen kunne jeg knulle i 20-30 minutter før jeg var nødt til å komme, på oxy kan jeg egentlig holde på så lenge jeg ønsker som var veldig kult å oppdage som dama digget.

Jeg har stått på OxyContin litt over ett år nå og nå har jeg lagt merke til at hver gang jeg har sex uten å ha tatt medisinen min at jeg kommer kjempe fort, så fort at det er flaut. Det er snakk om 2 minutter før jeg bare eksploderer.

Dette gjør at jeg har blitt kjempe usikker og nekter å ha sex om jeg ikke har tatt oxy den dagen, det jeg lurer på er om det kommer av akkurat det? Er det fordi jeg er abstinent og får masse følelse tilbake i kuken før som oxyen tar vekk til vanlig?

Eventuelt hvor lenge må jeg være av OxyContin før jeg kan ha et normalt sex liv igjen og ikke komme like fort som en 12 åring? Dette er super flaut og har aldri vært et problem før jeg startet på oxy.. alle svar og erfaringer settes pris på :/