View Single Post
Jeg vurderte sterkt å gå inn i LAR for et par år siden på grunn av heroin misbruk, men jeg fikk heldigvis kun advarsler fra folk som bruker eller har vært i LAR, der 95% av kanskje 20 personer har sagt at LAR er siste utvei. Prøv å bli rusfri først. Det funka for meg, men alle er jo forskjellige, det er kun en jeg kjenner av de som har sagt at det funker for han,. Men det er kun pga av at han har adhd og ikke tålte medisinene for diagnosen.

En annen ting er at mange liker opiat rusen de første ukene, så har kroppen fått toleranse, og de mister følelsen av at medisinen "funker" altså null funk, kun at de blir friskmeldt.

Hvis du absolutt vil ha det, ikke begynn med metadon, jeg syns personlig at det ikke skulle vært et valg i LAR i det hele tatt pga du bryter ned kroppen, det er rein gift og det er så sterkt at heroin er barnemat i forhold.

Subuxone er og mye lettere å gå av hvis du angrer. LAR systemet er den mest idiotiske ideen jeg har vært vitne til, de fleste har og et side misbruk uansett, også han ENE som det funker for. Så det sier litt.