View Single Post
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det synes ikke jeg.

Trådstarter snakker om krig, jeg ser en video med endel frustrerte ungdommer som på en feig måte maner opp til forsøk på vold, og får såvidt inn noen dytt og slag før noen med mer fornuft griper inn og får de to demonstrantene vekk fra området.
Jeg har som sagt sett mye værre ting i en vanlig helg ute i Trondheim.

Etterpå følger det noe katt-og-mus greier mellom politiet og en gjeng med idioter, noen røykbomber sendes av politiet og noen steiner kastes mot politiet, the end.

Om du synes dette er krig så overdriver du ekstremt mye, dette var en liten konfrontasjon, og jeg står fremdeles bak mine meninger om at dette er dekket mer enn nok i media.
Vis hele sitatet...
Trådstarter snakket blant annet om krig, jeg refererte mer til min mening om at media dysser ned saken. Jeg burde spesifisert det.

Jeg var i Drammen da dette skjedde og var selv vitne til mye som jeg ikke har funnet skriv om i media, så det er grunnen til min mening. At dine meninger er at media har dekket det godt nok er greit det, men da regner jeg også med at du også var i Drammen da dette skjedde.

Neida, jeg synes ikke dette er krig, men mener at steinkasting, mishandling, røykbomber og voldelige demonstranter med steiner kan minne om tilstander i krigsherjede land.

Jeg har for øvrig også sett verre tilstander på en bygdefest på Hedmarken uten at det skal være relevant for saken.