View Single Post
Begrenset Utgave.
SpeedBenzo's Avatar
73
Heisann Freaks.

Jeg har en veldig vanskelig problemstilling. I 2,5 år nå har jeg hatt PTSD og jeg ser ingen forbedring.

Har ingen omgangskrets annet enn de jeg kjøper rusmidler av så jeg spør her. Siste psykologen min valgte å «si meg opp» under utredning for en god del mentale lidelser og nå er det faen meg nok.

På disse 2,5 årene har jeg gått med vedvarende fysiske reaksjoner som ikke slipper tak. Jeg har gitt opp alt her i livet. Jobb, kjæreste, venner.. Er bare 20 år gammel men jeg klarer ikke å fungere NOENLUNDE normalt engang. Er en stund siden jeg gav opp alt håp om meningsfulle relasjoner til mennesker fordi jeg har så lammende angst 24/7. Jeg føler meg rett og slett som en jævla klovn sosialt uten pulver eller piller. Ekstreme fysiske reaksjoner til en hver tid blir for belastende.

Greier ikke å holde på relasjonene til menneskene jeg pleide å bry meg om uten Amfetamin og Benzo i blodet. Da er det mulig for en stund å være en «attraktiv» person. Jeg ender uansett opp med å utnytte og såre alle jeg bryr meg om. Føles i grunn bedre å utnytte andre enn å ende opp med at andre gjøre det mot meg.

Er så jævlig apatisk at jeg gir faen i alt. Pleide å ha en utrolig positiv og fin personlighet. Pleide å være så oppegående og morsom. Nå er jeg bare ødelagt. Har alle symptomer på mental breakdown nå i nesten 3 forbanna år. Jeg maxer omtrent ut score’n for alle kartleggingsverktøy for angst, depresjon osv . Svikter alle jeg er glad i, misbruker tilliten deres og rasjonaliserer med at det var enten meg eller dem. Ruser meg så på trynet hardt at jeg føler ingenting annet enn eufori og nummenhet. Som dere sikkert vet fører det til utrolig selvdestruktivitet. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har havnet i arresten. Har gjort så mye grove straffbare handlinger nå at jeg må 1-3 år i fengsel. Kan regne med å sitte inne ca. 2 år nå.

Jeg har ingen personlighet lengre og føler meg så utrolig patetisk. Ingen tar meg alvorlig. Kan ikke begynne å forklare engang alt som har skjedd. Gikk til en haug psykologer som barn og pga. en ekstrem oppvekst. Så jeg oppsøkte hjelp i voksen alder. Den første psykologen min sa at jeg var i en «delt symbiose». I korte trekk mente hun at jeg var i en psykose og sa ting som for eksempel «dette kan umulig skje iNorge, ingen har det sånn her». Dere må forstå dog. at både meg og min omsorgsperson var innblandet. Men psykologen tok all legitimitet ut av hva jeg fortalte hun og bare avfeide det som en delt symbiose og vrangforestillinger. Sånn var det helt til politiet bekreftet alt sammen. Har hatt 3 psykologer nå og den siste var kun opptatt av rus relatert prat. Alt var rusen sin feil... Den siste kunne si meg at jeg var en «ekstrem sak» og ga et estimat på ~10 år for å bli nærmest frisk. Helt latterlig spør du meg..

Har ingen suicidale tanker men dette er faen ikke normalt eller forbigående.. Er ekstremt vanskelig å plukke ut hva jeg skal skrive her. Fikk en telefon fra politiet i dag hvor de hadde snakket med tidligere behandlere innen BV og ruskonsulent m.fl. hvor de var sjokkert over inkompetansen «da jeg har blitt sviktet av alt offentlig» sa faktisk han politi-mannen som jeg sist var i avhør (Henlagt) for ran... Har fått mye slingringsmonn av politiet med tanke på at jeg ikke er fengslet allerede. Fikk høre i retten at jeg har bedrevet psykisk og fysisk mishandling av fornærmede.. Har en far som er diagnosert psykopat dog og må si at jeg i edru tilstand aldri hadde funnet på lignende ...

Hva i alle dager kan jeg gjøre nå? Som dere sikkert forstår er det eneste som gir meg et avbrekk rusmidler. Pdd. har jeg ikke brukt noe på 4 uker. Ruser meg kun i perioder men nå er jeg på siste del av tålmodigheten min. Orker hverken psykopat-oppførselen min når jeg er ruset eller udugeligheten min edru... Kunne skrevet så mye mer men håper dere har litt å gå på hvertfall

Dette ender snart veldig stygt føler jeg. Har 3-4 overdoser og hjertestans 2 ganger bak meg samt fengsel foran meg. Ser ikke lyst ut m.a.o.

Setter utrolig stor pris på svar! Ha en god morgen videre alle sammen