View Single Post
Trådstarter
40
Ja hva grunnen er til at jeg drikker fredag og lørdag har jeg ikke noe godt svar på men jeg har(enn så lenge )kontroll på inntaket og stopper etter 4 halvlitere,kjøper så en sixpak på lørdag og tar meg fire til om kvelden før jeg legger meg,bruker gjerne 3-4timer på disse så jeg koser meg med dem.Drikker såpass sent at jeg ikke får noen nevneverdig rus av dette,men skal innrømme at jeg koser meg glugg ihjel disse timene,kunne trykt i meg de 4 halvlitere er jeg har igjen men lar det være for da vet jeg at morgendagen blir tung og det er det ikke noe problem å la disse ligge til neste fredag.Og til deg Judaz 3dager er Imponerende når du har drukket hver dag over tid.Vær stolt av det og klapp deg selv på skulderen du har gitt deg selv en kjempestart.Ta dag for dag og ikke tenk for langt frem.Alkohol er livsfarlig for oss som ikke kan styre begjæret vårt etter denne giften .Klarer jeg å holde meg på det nivået jeg er nå så er jeg fornøyd med det,men som sagt jeg har tømt i meg 4-5 halvlitere HVER kveld i minst ti år og fikk til slutt nok,og er veldig OBS på at veien tilbake er kort og brutal.Vet at det jeg gjør nå ville fått tørrlagte alkoholikere til å si at jeg leker med ilden,men vi er forskjellige og ikke alle råd er gode råd .Stå på Judaz finn DIN vei ut av dette så går det seg til skal du se.LYKKE TIL!!