View Single Post
Dorullnisse: Hva med å ta i bruk denne ydmykheten når får standpunktet ditt utfordret? Ydmykhet er en styrkesom etter min mening er ytterst sjelden vare hos folk.

For min del - som ikke har noen interesse av å sette meg inn i det tekniske rundt 9/11 - er det bare å innrømme sin egen uvitenhet i hele diskusjonen. Har uansett hatt mye i bidra med i debatten, da truthere gjentatte ganger har gjort det stikk motsatte. De vrir uvitenheten om til en logikk de kan forholde seg til, slik religiøse fanatikere gjerne gjør. Måten dere forholder dere til fakta på er respektløs. Moderatorer/crew og andre som har tatt denne debatten før, skal ha stor respekt for at de i det hele tatt gidder. Alle saklige argumenter møtes med spørsmål og argumenter som besvares tidligere i posten. Det er blir en evig loop, som dere holder gående ved at en ny truther tar over der en annen blir låst fast.

Har mista helt trua på at en eneste truther er villig til å utfordre sitt eget standpunkt, som om det liksom skulle være like fjernt som å vurdere muligheten for at man egentlig er en hest og ikke et menneske.

Forøvrig ikke et innlegg hvor jeg fremstår som særlig ydmyk jeg heller, men regner med jeg fikk frem poenget. Truthere i diskusjonen, har til nå ikke virker særlig interesserte i å besvare disse innleggene. Innleggene mine er totalt blottet for fakta og vitenskap, så det burde i grunn være en enkel diskusjon å ta. Det burde..
Sist endret av subscribe; 21. september 2018 kl. 17:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.