View Single Post
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Det er generelt jævlig dumt å forsøke å jukse med en skriftlig debatts kronologiske rekkefølge. La oss derfor nøste opp i påstanden din: At du har blitt utsatt for personangrep på bakgrunn av meningene dine. Her det ene innlegget i tråden som kan tolkes i retningen du beskriver, med kontekst.

Så. Det er faktisk du som begynner å kaste stein, allerede i ditt første innlegg. Du anklager alle som er uenige med deg for å være indoktrinerte og feige, akkurat slik vidarlo hevder over. Det er også verdt å bemerke seg at du på det daværende tidspunktet hverken hadde fremmet påstander om 9/11, innvendinger, kritikk, kilder eller noe som helst som hadde med debatten å gjøre. Alt du gjorde var å melde din ankomst ved å konstatere at majoriteten av befolkningen er hjernevaskede og lettlurte sauer. For ordens skyld, jeg påstår ikke at du brukte eksakt de ordene, for det gjorde du ikke. Forrakten du åpenbart føler for dine meningsmotstandere og den selvtilfredsheten som avleder den kommer imidlertid svært klart frem. Dette til tross for at du på det daværende tidspunkt altså ikke engang hadde tatt deg bryet med å forklare hva ditt standpunkt var. Som svar til dette fikk du en sarkastisk slengbemerkning om at konspirasjonsnisser generelt er sprøyte gale. Teknisk sett blir det ikke hevdet at du er en slik en, selv om implikasjonen åpenbart er der (og det med rette). Det blir likevel feil å hevde at det går på deg som person for det er en påstand på generelt grunnlag. Likevel velger du altså å innta offerrollen, og vinkle det som om du bare slår tilbake mot uprovoserte personangrep. Det er en ganske uspiselig attityde.
Vis hele sitatet...
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Kort sagt; du oppfører deg faktisk ekstremt stereotypt.
Det er faen hakke så stereotypt at en film der Adam Sandler står for manus, casting, regi og hovedrollene inneholder mindre klisjéer!
Vis hele sitatet...
Jeg overdrev i mitt første innlegg for å skape litt fyr i diskusjonen, skal innrømme det. Kan skjønne det provoserte litt.

Føler ikke forakt for andres meninger og er nok selvforskyldt blitt misforstått. Kan tone megnlitt ned fremover.

Sitat av BAN Vis innlegg
Dere kaster bare frem nye argumenter hele tiden uten å bry dere om at alt blir tilbakevist uten problemer av folk som vidarlo og andre med utdannelse. Ikke rart at noen bare lar enkelte av svadapåstandene passere uten å komme med motargumenter.

Ser foresten av påstandene dine at du er alt for ung til å huske dette da påstandene dine ikke samsvarer med det vi opplevde den gangen.

Å se et fly dundre inn i en skyskraper og folk som hoppet i døden på direkte TV er noe som blir husket. Alt det sprøytet dere koker i hop har veldig lite med det som skjedde den gangen og er respektløst ovenfor alle de som døde.
Vis hele sitatet...
Jeg husker den dagen veldig godt, var relativt ung å gikk på skole når det skjedde. Husk at det også er ofre som stiller spørsmål til den offisielle forklaringen. Jeg vil ikke kalle de respektløse av den grunn.
Sist endret av Dorullnisse; 21. september 2018 kl. 16:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.