View Single Post
Sitat av subscribe Vis innlegg
Du har ikke blitt kalt dette direkte. Du har mer eller mindre sklidd frivillig inn i båsen ved å trekke drastiske konklusjoner basert på uvitenhet. Dogmatisk, akkurat som Myoxo skriver over her.

I stedet for å forholde deg til argumentene så stiller du bare ytterligere spørsmål som allerede har blitt besvart. Du velger å ikke forholde deg til argumentene, noe som bare fremstår som jævlig respektløst.

En person som trekker slike drastiske konklusjoner, basert på egen skepsis til fakta(virker egentlig mer som benektelse enn skepsis) er i mine øyne en tulling. Å betegne folk som tulling faller mer ganske lett når disse folka mener de ser verden for hva den virkelig er, og at resten er ignorante, trangsynte, en saueflokk og alt det der.

Det virker som om interessen for å verne om egne synspunkter er mye viktigere enn å få forståelse av ting.

Edit: det siste sammenslåtte innlegget ditt bekrefter mer eller mindre alt jeg har trodd om hvordan dere forholder dere til fakta. Det burde føltes godt, men det gjør meg bare trist.
Vis hele sitatet...

Klarer du ikke å se fra mitt ståsted at innlegget virker retter mot meg når jeg i hans øyne er konspirasjonsteoretiker?

Jeg vil ikke fremstå som en dritt for jeg respekterer andres synspunkter og at folk har ulike meninger. Har aldri kalt noen "saueflokk" eller lignende som jeg har blitt tillagt.